„Nem elég, ha jól dolgozunk, azt meg is kell mutatni” – egyre többen ismerik meg előremutató szolgáltatásunkat, az MZ/X. A kisalfold.hu-nak adott interjújában Marczali Zoltán egy szemléletes hasonlattal hajóhoz hasonlítja a vállalkozásokat: ahhoz, hogy a hajó biztonságosan navigáljon, friss és pontos adatokra van szüksége. Ezek nélkül csak a homályban sodródik… Hasonlóképpen, ha egy cégvezető hozzájut a saját aktuális helyzetét jelző legfrissebb adatokhoz, az olyan, mintha csúcstechnológiával támogatva haladna a célja felé. Mennyivel másabb ez, mint ha hetekkel korábbi adatokra támaszkodva vagy csupán rutinból kellene vezetnie! Merthogy egy hagyományos könyvelőirodával bizony ebben a helyzetben van…
Miért jó beszélni a saját sikereinkről?
Nem, ez nem a nagyképűségről szól. Tisztában kell lenni a saját értékeinkkel, büszkén kell vállalni azt, amit elértünk, és erről mindenféle aggály nélkül beszélhetünk. Folyamatosan kommunikálni kell a cég eredményeit. Ez a jó PR építése, ami egy könyvelőiroda esetében nagyon fontos. Ugyanis 2 hasznos következménye van…
0 hozzászólás